Vet inte varför, men fick ett infall att skriva ett inlägg igen. Mycket har hänt de senaste 3,5 åren. Flytt från Snurrom till Oxhagen till Trekanten. Nu med en egen gräsmatta och allt är väldigt tyst. Skönt. Inte längre några 1500 meter för att slänga plast… Hade det varit närmare hade jag nog blivit kvar… Fortsätt läsa Skräpet vid återvinningsstationen (3 år senare)